The Dressmaker
Nevoia de a se reinventa este una dintre cele mai actuale nevoi ale businessurilor care au intentia evidenta de a tine pasul cu vremea si cu vremurile. Astfel, un business va putea sa satisfaca, in continuare, asteptarile clientilor, dar sa si le anticipeze, in acelasi timp. O relatie consistenta, consecventa si pretuita cu clientii, confera vitalitate oricarui business, cu atat mai mult cu cat, in directiile lui strategice acesta tine seama si include atributele definitorii ale profilului clientilor pe care ii targeteaza.
Cine sunt clientii mei? Ce nevoi au ei? Care sunt asteptarile lor de la relatia cu businessul meu? Care sunt directiile in care putem merge impreuna cu ei, pe mai departe? Ce pot sa le ofer in asa fel incat sa construim impreuna o relatie consistenta si pe termen lung? Cum ar putea businessul meu sa creasca nivelul de asteptare si satisfactie a clientilor mei?
Acestea au fost o parte din intrebarile pe care ni le-am pus cand am startat campania noastra de rebranding.
Dupa 24 de ani de activitate, Moda Dora imbraca haine noi, iar din ianuarie, 2017, Atelierul nostru de Creatie se promoveaza cu numele de The Dressmaker. Cu o echipa de profesionisti cu peste 20 de ani de experienta profesionala, iubitori de frumos si autentic, pretuim fiecare relatie pe care am construit-o, in timp, cu clientii nostri. Punem in slujba acestora profesionalismul, creativitatea, pasiunea pentru haine, imaginatia si bunul gust.
Ne propunem astfel, sa realizam din serviciile de croitorie la comanda in Bucuresti cea mai actuala si moderna modalitate de exprimare a personalitatii unei femei. Hainele confectionate de noi au puterea de a pune in valoare consistenta, unicitatea si frumusetea fiecarei femei.
Noul brand The Dressmaker are ca element visual o balerina stilizata, simbol al elegantei, rafinamentului, fragilitatii dublate de forta interioara, al flexibilitatii si libertatii de miscare.
Sub umbrela brandului The Dressmaker, Atelierul nostru de Creatie se adreseaza femeilor care stiu si vor sa isi puna in valoare feminitatea printr-un stil vestimentar unic, in linie cu personalitatea si aspectul fizic.
Mirela Tanase, consultant